top

Гарантія

Згідно із законодавством України покупець має право повернути новий товар в 14-денний термін з моменту покупки. Повернути запчастину можна за умови, якщо на ній немає слідів експлуатації, збережене упакування та вся комплектація. З урахуванням часу на доставлення товару до покупця, на установку і перевірку роботи запчастини у Вас буде близько 7 днів.

Важливо! При поверненні запчастини, Вам повернуть назад кошти за фактичну вартість деталі, без витрат на доставку.

Якщо Ви не впевнені в правильності підбору запчастини для кузовного ремонту яку вибрали, тоді краще зверніться до нас за допомогою для отримання професійної консультації та уточнення інформації про замовлення. 

Ми перевіряємо всі запчастини перед відправленням на наявність будь-яких пошкоджень, про що ставится відмітка в ТТН перевізника. 

Premier-parts залишає за собою право відмовити клієнту в замовленні товару на доставку якщо:

  • наш товар не може повною мірою задовольнити вимог клієнта;
  • виконання замовлення невигідне з економічної сторони або несе ризик серйозних фінансових витрат для магазину;
  • виконання замовлення порушує законодавство України та має ризики адміністративної та кримінальної відповідальності.
  • В іншому випадку товар поверненню та обміну не підлягає. 

           Якщо товар підлягає поверненню через його дефект, і він уже встановлювався на автомобіль, Вам необхідно оформити претензію, надавши такі документи: 

  • довідку та висновок сервісної станції про проведення робіт зі встановлення даного товару на автомобіль клієнта та його непридатність; 
  • копію наряд-замовлення автосервісу, де проводилося встановлення товару на автомобіль; 
  • копію ліцензії даного сервісу на проведення робіт із встановлення цього виробу та обслуговування даного типу транспорту; 
  • копію сертифікату відповідності на надання послуг, що надаються сервісом; 
  • документ, що підтверджує факт придбання Товару у Продавця. 

       

               Гарантії та порядок розгляду рекламацій На продукцію поширюються наступні гарантійні терміни з моменту покупки товару:


 Деталі кузова: 3 місяці. 
 Деталі оптики: 6 місяців. 
 Системи охолодження – 12 місяців.  . 
 Автоскло: 14 календарних днів з моменту придбання скла. 
   Гарантійні зобов'язання здійснюються відповідно до п.12 ст.1 ЗУ „Про захист прав споживачів”. 
   На автомобільне скло поширюється гарантія виробника на "суттєвий недолік". Термін гарантії складає 14 календарних днів з моменту придбання скла. Відповідно до п.12 ст.1 ЗУ "Про         захист прав споживачів" "суттєвим недоліком" вважається недолік, який має такі обов'язкові елементи: 1) унеможливлює або робить неприпустимим використання товару відповідно до       його цільового призначення; 2) з'явився з вини виробника (продавця); 3) після його усунення з'являється знову з незалежних від споживача причин; 4) має одну з таких ознак: а) він               взагалі не може бути усунений; б) для його усунення потрібно понад чотирнадцять календарних днів; в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено. 
 Інші товари - 3 міс. або не менше терміну, зазначеного на упаковці заводом - виробником 


           Випадки, на які не поширюються гарантійні зобов'язання:


 Поломка електрообладнання після встановлення на автомобіль 
 Запітніння фар 
 Відшарування хромового покриття 
 Зміна світловідбивних властивостей оптики, яка не має міжнародного сертифікату якості (E-MARK) 
 При наявності механічних пошкоджень, виявлених при доставці товару стороннім перевізником, який страхує вантаж, що перевозиться (наприклад: Автолюкс, Гюнсел, Інтайм, Нова Пошта)  
Розгляд претензії відбувається: 
 При виявленні заводського браку в період дії гарантії